Медіаосвіта в школі
Медіаосвіта — частина освітнього
процесу, спрямована на формування в суспільстві медіакультури, підготовку
особистості до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою
мас-медіа, включаючи як традиційні (друковані видання, радіо, кіно,
телебачення), так і новітні (комп'ютерно опосередковане спілкування, ...
Концепція впровадження медіаосвіти в школі:
Медіаосвіта - це, з одного боку, оволодіння сучасними
комунікаційними технологіями, а з
іншого - формування більш відповідального
ставлення до використання даних технологій.
Проте, якщо не вдається переробити пресу, то треба змінити її аудиторію. Саме
такий підхід і застосовує медіаосвіта з її намаганням прищепити «психологічний
імунітет» до патогенного впливу медіа, який пов'язують із надміром реклами,
пропагандою і фальсифікацією, екранним насильством.
У світі останнім часом утверджується більш
широке розуміння медіаосвіти не тільки як певного компонента шкільного чи
вузівського навчання, а і як довгострокової суспільно - просвітницької
діяльності, що охоплює дітей і дорослих. Сьогодні медіаосвіта розглядається,
насамперед, як безперервний розвиток особистості в суспільстві.
Потреба в таких дослідженнях пов'язана, насамперед, із
незворотними процесами входження України в глобальну систему інформаційного
суспільства з його жорсткими вимогами щодомедіакультури особистості. Розбудова
громадянського суспільства в Україні неможлива без виховання свідомого
громадянина із самостійним світоглядом, відповідними соціально - політичними
настановами й орієнтирами, здатністю орієнтуватися в інформаційному просторі й
свідомо обирати та споживати соціальну інформацію.
Методика
впровадження медіаосвіти в навчальних закладах:
Немає коментарів:
Дописати коментар