пʼятниця, 7 квітня 2017 р.

Медіаосвіта

Медіаосвіта в школі


       Медіаосвіта — частина освітнього процесу, спрямована на формування в суспільстві медіакультури, підготовку особистості до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою мас-медіа, включаючи як традиційні (друковані видання, радіо, кіно, телебачення), так і новітні (комп'ютерно опосередковане спілкування, ...

Концепція впровадження медіаосвіти в школі:



    Медіаосвіта - це, з одного боку, оволодіння сучасними комунікаційними технологіями, а з іншого - формування більш відповідального ставлення до використання даних технологій. Проте, якщо не вдається переробити пресу, то треба змінити її аудиторію. Саме такий підхід і застосовує медіаосвіта з її намаганням прищепити «психологічний імунітет» до патогенного впливу медіа, який пов'язують із надміром реклами, пропагандою і фальсифікацією, екранним насильством. 
       У світі останнім часом утверджується більш широке розуміння медіаосвіти не тільки як певного компонента шкільного чи вузівського навчання, а і як довгострокової суспільно - просвітницької діяльності, що охоплює дітей і дорослих. Сьогодні медіаосвіта розглядається, насамперед, як безперервний розвиток особистості в суспільстві.
   Потреба в таких дослідженнях пов'язана, насамперед, із незворотними процесами входження України в глобальну систему інформаційного суспільства з його жорсткими вимогами щодомедіакультури особистості. Розбудова громадянського суспільства в Україні неможлива без виховання свідомого громадянина із самостійним світоглядом, відповідними соціально - політичними настановами й орієнтирами, здатністю орієнтуватися в інформаційному просторі й свідомо обирати та споживати соціальну інформацію.

Методика впровадження медіаосвіти в навчальних закладах:


Немає коментарів:

Дописати коментар