пʼятниця, 1 лютого 2019 р.

Інтегрований методичний захід


РМО голів шкільних методичних об’єднань вчителів природничо-математичного циклу





  31 січня 2019 року відбувся інтегрований методичний захід: засідання РМО голів шкільних методичних  об’єднань вчителів природничо-математичного циклу та районної виставки педагогічних інновацій та педагогічного досвіду «Освіта Віньковеччини на шляхах реформування». Педагоги згуртувалися навколо проблеми «Організаційно-педагогічна основа підготовки вчителів природничо-математичного циклу до роботи в контексті вимог Концепції «Нова українська школа».





      Методистом РМК було  підведено підсумки роботи РМО голів шкільних МО вчителів природничо-математичного циклу за 2018 рік та окреслено перспективи організації освітнього процесу на 2019 р.

    Педагоги поділилися досвідом роботи з питання здійснення самоосвітньої діяльності у міжкурсовий та міжатестаційний періоди з проблеми «Аспекти організації освітнього процесу у світлі вимог реформування освіти».






    У обговоренні  актуальних аспектів організації освітнього процесу у світлі реформування освіти взяли участь Заяц Є.П., вчитель математики Женишковецької ЗОШ І-ІІІ ст., Ноняк І.М., вч.математики та фізики Зорянського НВК, Хомишен В.О., вч.фізики Віньковецького ліцею, Велика Н.С., вч.фізики та математики Сл.-Охрімовецького НВК, Сікорський О.В., вч.біології та хімії Пил.-Олександрівської ЗОШ І-ІІІ ст., Герасимчук М.О., вч.хімії Великоолександрівського НВК, Волошина А.В., вч.географії Віньковецького ліцею
 Вчителі у своїх виступах зупинились на важливості самостійної роботі учнів, розвитку їх пізнавальних здібностей та формуванні предметних компетентностей .

   Методист РМК Побєдінська Н.В.  закцентувала увагу присутніх на пріоритетних напрямках роботи у ІІ семестрі 2018-2019 н.р.

    Для участі районній виставці педагогічних інновацій та педагогічного досвіду «Освіта Віньковеччини на шляхах реформування» було представлено 8 робіт, тематика робіт зорієнтована на вирішення актуальних питань організації освітнього процесу у закладах освіти.


Немає коментарів:

Дописати коментар